Dead by Daylight Image
Tragedia odciska swoje piętno w pakiecie Makabryczne Opowieści, który zawiera 7 grywalnych postaci z 4 najbardziej eksperymentalnych rozdziałów Dead by Daylight: Przejdź na drugą stronę, Rodzinne więzy, All-Kill i Godzina wiedźmy.