Dead by Daylight'in şimdiye kadarki en yenilikçi 4 bölümü olan Descend Beyond, A Binding of Kin, All-Kill ve Hour of the Witch'ten 7 oynanabilir karakteri içeren Ürkütücü Masallar Paketi'nde büyük bir trajedi yaşanıyor.