Dead by Daylight Image
Delve into the depths of a dank swamp. Explore the corners of an abandoned asylum. Take shelter in the shadows of a travelling circus. Uncover the gruesome origins of a tragedy. The ultimate multiplayer horror experience awaits in this incredible Pack, featuring four original Killers and four original Survivors to bring into The Fog.