Dead by Daylight: Pakiet rozdziału Nicolas Cage
Przygotuj się na mistrzowski występ. Rozdział Nicolas Cage gry Dead by Daylight zawiera nowego ocalałego – legendarnego aktora Nicolasa Cage'a. Zakup dodatku odblokowuje wyjątkowy element kosmetyczny: niebieską kurtkę, a także bardzo rzadki strój Styl gorgony dla Nicolasa Cage'a.
Ocalałym jest Nicolas Cage. Tak, zgadza się. Nicolas Cage, legenda kina z ponad setką filmów na koncie, wnosi bezgraniczną kreatywność do każdego projektu – ale nic nie mogło go przygotować na to. Rozwiń czerwony dywan na premierę, która z pewnością zaprze dech w piersiach widzom. Nick Cage wkracza we Mgłę w swojej najbardziej zabójczej roli.