Dead by Daylight: pakiet Stare Rany
Ból czeka na ciebie w pakiecie Stare Rany, który zawiera 8 grywalnych postaci z 4 najbardziej bezlitosnych rozdziałów Dead by Daylight: Ciemność pośród nas, Upadek wiernych, Przeklęte dziedzictwo i Łańcuchy nienawiści.