Dead by Daylight Image
Dead by Daylight'in şimdiye kadarki en acımasız 4 bölümü olan Darkness Among Us, Demise of the Faithful, Cursed Legacy ve Chains of Hate'den 8 oynanabilir karakteri içeren Eski Yaralar Paketi'nde seni azap bekliyor.