Dead by Daylight - Portrait of a Murder
Yeni Katilin adı Sanatçı. Carmina Mora'nın sürrealist tabloları hem ilgi uyandırıyor hem de tartışmalara sebep oluyor. Başına gelen korkunç olaydan sonra sakat kalan Sanatçı, Mahluk tarafından ele geçirildi. İntikam arzusuyla hareket eden çarpık bir varlık olarak yoluna çıkan herkesi sürüyü besleyecek leş parçalarına dönüştürdü. Hayal gücünden doğan sürreal kâbusun hayat bulmuş hali Terk Edilmiş Mezarlık, çığlıklarla dolacak.
Yeni Kurbanın adı Jonah Vasquez. Bu deneyimli şifre kırıcı için matematik denklemlerini ve barındırdığı sırları çözmek işten bile değil. Her şeyin ardındaki nihai gerçeği görebiliyor. Aklın alamayacağı korkunç gerçeklikleri ortaya çıkaran formül de bu. Ama Vazquez'e göre güç, sayılardan geliyor.