Dead by Daylight – rozdział „Resident Evil”
Rozdział „Resident Evil” zawiera nową mapę: posterunek policji Raccoon City. Niegdyś był on centrum dla elitarnej jednostki RPD – S.T.A.R.S. Teraz labirynt korytarzy tego byłego muzeum sztuki jest opanowany przez nieumarłych i domem bezwzględnego zła.
Nowym zabójcą jest Nemesis. Przejmij kontrolę nad spragnioną krwi bronią bioorganiczną korporacji Umbrella i poluj na cele bez litości.
Nowi ocalali to Leon S. Kennedy i Jill Valentine. Niezachwiany w swojej misji obnażenia Umbrelli Leon sprawdził się jak prawdziwy wojownik od pierwszego dnia w RPD. Jill to doskonała agentka S.T.A.R.S., jeden z ostatnich żywych członków oddziału, a także trudny cel dla nawet najgroźniejszego przeciwnika.