Dead by Daylight - Resident Evil Chapter
Resident Evil Bölümü, Raccoon City Polis Karakolu adlı yeni bir haritayı içeriyor. RPD'nin elit S.T.A.R.S. birliğine ev sahipliği yapan, bir zamanlar sanat müzesiyken karakola çevrilen, labirent gibi koridorlara sahip bu binada artık ölüler ve zalim düşmanlar cirit atıyor.
Yeni Katil Nemesis. Umbrella'nın kana susamış biyolojik silahının kontrolünü eline al ve hedeflerini acımadan avla.
Yeni Kurbanlar ise Leon S. Kennedy ve Jill Valentine. Leon, Umbrella'yı ifşa etme görevindeki cesaretiyle RPD'deki ilk gününden tam bir mücadeleci olduğunu kanıtladı. Jill ise ekibinin hayatta kalan son üyesi, eşsiz bir S.T.A.R.S. ajanı. En amansız düşmanlar için bile zorlu bir rakip.