Dead by Daylight – Roots of Dread
Gdy zapada pełny zmrok, koszmar nadchodzi. W Roots of Dread, kolejnym rozdziale gry Dead by Daylight, pojawia się nowy zabójca – The Dredge – oraz nowa ocalała – Haddie Kaur. Wszyscy gracze otrzymają dostęp do nowej, budzącej grozę mapy o nazwie Garden of Joy. Zakup tego dodatku odblokowuje również wyjątkowy strój dla Haddie: The Pale Piped Shirt (jasną koszulę z lamówką).
Zabójcą jest The Dredge. Ta wijąca się w ciemności bezkształtna masa poskręcanych kończyn jest ucieleśnieniem tłumionego mroku. Cielsko tej niepokojącej abominacji pochłania wszelkie światło. Jej niszczycielską siłę można zobaczyć w ogrodzie Garden of Joy – to idylliczne niegdyś miejsce zostało na zawsze splugawione przez makabryczny apetyt The Dredge. Niewiele osób stawiłoby czoła tej istocie z zawziętością równą Haddie Kaur. Tę odkrywczynię nawiedzonych zakątków napędza odwaga, determinacja i szczypta chorobliwej ciekawości. Dziewczyna nie cofnie się przed niczym, aby zrozumieć to, co nadprzyrodzone.