Dead by Daylight - Roots of Dread
Alacakaranlık zifiri karanlığa boğulunca o gelir. Dead by Daylight'ın Roots of Dread Bölümü yeni bir Katil – The Dredge – ve yeni bir Kurban olan Haddie Kaur'u içeriyor. Yeni bir harita olan rahatsız edici Garden of Joy da oyuncular için oyunda yer alıyor. Eklentiyi satın almak Haddie için özel bir kıyafeti de açar: Pale Piped Shirt.
Katil, The Dredge. Gölgelerde kıvrılan şekilsiz bir uzuv yığını olan The Dredge, âdeta bastırılmış karanlığın bir dışavurumudur. Bu rahatsız edici tiksinç şeyin varlığı tüm ışığı yok edecek. Bunu görmek için bir zamanlar huzur dolu olan ancak The Dredge'in dehşet verici iştahı ile sonsuza kadar lekelenen Garden of Joy'a bakman yeterli. Ancak pek az insan Haddie Kaur'dan daha dik bir duruş sergileyebiliyor. Cesaret, kararlılık ve bir tutam meraklılıkla hareket eden bu keşfedilmemiş köşelerin kâşifi tekin olmayan şeyleri anlamaya çalıştığı bu görevde her bir taşın altına bakacak.