Dead by Daylight – Geneza Sadako
Z ciemności wyłania się mroczna obecność. Rozprzestrzeniaj klątwę w Dead by Daylight dzięki nowemu rozdziałowi, którego inspiracją jest powieść Ringu autorstwa Kōjiego Suzukiego i jej oryginalna adaptacja filmowa. W Genezie Sadako pojawia się nowy zabójca – Onryō – oraz nowy ocalały, Yoichi Asakawa. Zakup tego dodatku odblokowuje również wyjątkowy amulet: przeklętą kasetę wideo.
Zabójcą jest Sadako, Onryō. Posiadająca ogromne moce i przerażający temperament Sadako została pozostawiona na śmierć w wodnym grobie. Jej gwałtowny gniew objawił się w przeklętej kasecie wideo, która skazuje widzów na mrożący krew w żyłach los.
Furię Sadako dobrze zna Yoichi Asakawa, którego młode życie zostało na zawsze zmienione przez gniew Onryō. Obecnie jest biologiem morskim, a jego historia znajduje ciąg dalszy, gdy poszukiwanie odpowiedzi prowadzi go przez zdradzieckie wody w głąb wymiaru wykraczającego poza racjonalne zrozumienie.