Dead by Daylight - Sadako Rising
Derinlerden karanlık bir varlık harekete geçiyor. Kōji Suzuki'nin romanı Ringu ve film uyarlamasından ilham alan bu yeni bölümle Dead by Daylight'ta laneti yay. Sadako Rising, yeni Katil Onryō ve yeni Kurban Yoichi Asakawa'yı içeriyor. Eklentiyi satın almak Lanetli Video Kaseti özel muskasını da açar.
Katil, bir Onryō olan Sadako. Muazzam güçleri ve korkulası öfkesiyle Sadako, su basmış bir mezarda ölüme terk edildi. Şiddetli gazabı, izleyeni ürpertici bir kadere mahkum eden lanetli bir video kasete dönüştü.
Sadako'nun gazabına yabancı olmayan Yoichi Asakawa'nın hayatı, Onryō'nun öfkesiyle sonsuza kadar değişmişti. Bir denizbilimci olan Yoichi'nin hikâyesi, cevap arayışları onu azgın sularda, mantıkla kavranamayacak bir evrene sürüklerken devam ediyor.