Dead By Daylight - Silent Hill Chapter
Silent Hill is a new Chapter for Dead by Daylight. It includes a Killer, The Executioner; a Survivor, Cheryl Mason; and a map. Purchasing the add-on will unlock its new Killer, new Survivor, and an exclusive universal Charm.