Dead by Daylight - Stranger Things Bölümü
Stranger Things Bölümü'nde, Hawkins Ulusal Laboratuvarı'nın altında bulunan Yeraltı Yerleşkesi yeni harita olarak karşımıza çıkıyor. Ehlileştirilemeyen yeni Katil ise Demogorgon. Demogorgon'a karşı bir değil iki Kurban duruyor: Gazeteci olmayı kafaya koymuş çetin ceviz Nancy Wheeler ve sürekli belaya bulaşmayı başaran, eski lisesinde züppe bir sporcu olan Steve Harrington.