Dead by Daylight - Escape Expansion Pack
Will you be a leader? A hero? An escape artist? The Escape Expansion Pack gives you access to 12 original characters to discover and explore.
Will you be a leader? A hero? An escape artist? With this collection of original Survivors, it’s easier than ever to find the perfect skillset to suit your playstyle. Explore and discover new perks and backstories from a roster of 11 unique characters.