Dead by Daylight - The 80's Suitcase
Favori kurbanına 80'lerin klasikleşmiş tarz kıyafetlerini giydir! Değerli beş kurbanı… Yani arkadaşlarımız, vahşice öldürüleceklerse en azından o esnada şık görünmeye karar verdiler!