Dead by Daylight – The Bloodstained Sack
Maska „Człowiek z żelaza” dla Trapera: gruba żelazna maska stworzona z myślą o wyrażaniu mrocznej osobowości Evana.
Maska „Rogi” dla Trapera: żelazna maska mistrzowsko ozdobiona, by przypominać jelenia. Przedmiot stworzony przez Dmitrija „DeeDoubleU” Szpilewoja.
Malowanie „Szybkie pociągnięcia” i peleryna dla Widma z symbolem Kuntin-Wehye reprezentującym szybką i śmiercionośną agresję, namalowanym palcem przy użyciu białej farby.
Malowanie „Sowa” i peleryna dla Widma z symbolem Ug-Wufo przedstawiającym latającego łowcę nocy, namalowanym palcem przy użyciu białej farby.
Kamizelka i kapelusz farmera dla Wieśniaka: prosto z szafy Thompsona, jedna z ulubionych stylizacji jego ojca na wypady do miasta.
Worek na piasek dla Pielęgniarki: opróżniony, ciasno owinięty worek na piasek utrudniający oddychanie. Jak na ironię, jest w zestawie z maską gazową.
Mundur pielęgniarki z II wojny światowej dla Pielęgniarki: standardowy mundur pielęgniarek służących w wojsku podczas II wojny światowej.