Dead by Daylight - The Bloodstained Sack
Tuzakçı için "Demir Adam" maskesi: Kayış ve perçinle sabitlenen kalın demir plaka, Evan'ın dehşet veren imajını şekillendiriyor.
Tuzakçı için "Rogi" maskesi: Ustalıkla tasarlanıp boyanmış, geyik kafası şeklinde demir bir maske. Bu eşya, Dmitry "DeeDoubleU" Shpilevoy tarafından tasarlandı.
Umacı için "Hızlı Saldırılar" yüz boyası ve pelerini: Hızlı ve ölümcül saldırıları temsil eden Kuntin-Wehye sembolü, beyaz boya kullanılarak parmakla çizildi.
Umacı için "Baykuş" yüz boyası ve pelerini: Uçan bir gece avcısını temsil eden Ug-Wufo sembolü, beyaz boya kullanılarak parmakla çizildi.
Hemşire için "Harp Hemşiresi Üniforması": İkinci Dünya Savaşı'nda askeri hemşirelerin giydiği standart üniforma.