To most the town of Haddonfield felt safe, a place where most went to sleep with unlocked doors. All that changed one dark Halloween when the white mask that stalks the night returned home to find his next victims. Witness the purest form of evil. Where pain is the beginning and death is the end. You’ll get to encounter Michael Myers himself. Together with Laurie Strode, you’ll either fight for survival or slaughter in their old hometown, Haddonfield.