Dla większości mieszkańców Haddonfield było bezpiecznym miastem, w którym sypia się przy otwartych drzwiach. Wszystko zmieniło się w pewne Halloween, kiedy czająca się w mroku biała maska wróciła, by szukać kolejnych ofiar. Doświadcz najczystszej formy zła, która czyni ból początkiem, a śmierć – końcem. Zmierzysz się z Michaelem Myersem we własnej osobie. U boku Laurie Strode będziesz walczyć, by żyć lub zabijać, w rodzinnym miasteczku bohaterów – Haddonfield.