Dead by Daylight - Castlevania
Deadly as the wolf. Swift as the bat. Embody the face of gothic horror as The Dark Lord, Dracula, whose abilities manifest as the vilest denizens of the woods. Standing against such evil is Trevor Belmont, drawn once more to stand against the intruding shadow of his nemesis.