Dead by Daylight: Castlevania
Oto nadchodzi ucieleśnienie przeklętej i wygłodniałej nocy. Dead by Daylight: Castlevania wprowadza Dracula i Trevor Belmont w Mgłę. Zakup dodatku odblokowuje wyjątkowy amulet: Zabójcę Wampirów.