Dead by Daylight: Tomb Raider
Descend into the deepest corners of the unexplored. Dead by Daylight: Tomb Raider brings iconic new survivor Lara Croft into The Fog. Purchasing this add-on unlocks an exclusive Charm: Climbing Axe.