Dead by Daylight: Tomb Raider
Zajrzyj w najgłębsze zakamarki nieodkrytego. Dead by Daylight: Tomb Raider wprowadza do Mgły kultową nową ocalałą, Larę Croft. Zakup dodatku odblokowuje wyjątkowy amulet: czekan.