Pakiet Dead by Daylight: Nieskończone Łowy
Strach podąża jak cień za pakietem Nieskończone Łowy, który zawiera 9 grywalnych postaci z 4 najbardziej bezwzględnych rozdziałów Dead by Daylight: Portret morderstwa, Korzenie grozy, Zrodzony we mgle i Narzędzia udręki.