Dead by Daylight: Sinister Grace
Dead by Daylight: Sinister Grace is an original Chapter featuring new Killer, The Krasue, and new Survivor, Vee Boonyasak. Experience a terrifying take on Thai Folklore rooted in visceral body-horror.