Dead by Daylight: Stranger Things Chapter 2
The Upside Down has returned to The Fog, darkening the Realms with Vecna’s chilling presence. Only by banding together does hope stand the slightest chance. Dead by Daylight: Stranger Things Chapter 2 includes a new Killer, Vecna, The First, and new Survivors, Dustin Henderson and Eleven.