Dead by Daylight: Chorus of Sin
Step into the world of divine horror in Dead by Daylight's first community-created Chapter: Chorus of Sin. Play as The Judgment, a divine Killer sent to cleanse the world in flame, and Aurora Stardotter, a resolute Survivor leading her people out of the ashes.