Dead by Daylight: Chór grzechu
Wkrocz do świata boskiego horroru w pierwszym rozdziale Dead by Daylight stworzonym przez społeczność: „Chór grzechu”. Zagraj jako Sąd, boski zabójca wysłany, aby oczyścić świat za pomocą ognia; i jako Aurora Stardotter, nieustraszona ocalała prowadząca swój lud z dala od popiołów.