Dead by Daylight: Chorus of Sin
Dead by Daylight'ın topluluk tarafından ilk oluşturulan bölümü Chorus of Sin ile kutsal bir korku dünyasına adım at. Dünyayı alevlerle temizlemek için gönderilmiş kutsal bir Katil olan Yargı veya halkını küllerin içinden çıkarmaya çalışan kararlı bir Kurban olan Aurora Stardotter olarak oyna.