Dead Cells: The Bad Seed
Przejdź się po spokojnym Arboretum, przebrnij przez trujące Mokradła i staw czoła nowemu bossowi w tej zawartości do wczesnego etapu rozgrywki, która rozszerza uniwersum Dead Cells.
— The Dilapidated Arboretum: relaksująca i zaciszna szklarnia zamieszkana przez spokojny klan grzybów, które pałają zrozumiałą chęcią zamordowania głównego bohatera gry.
— The Morass of The Banished: nieprzyjazne mokradła rządzone przez bandę mieszkających na drzewach mutantów ze spiczastymi kijami, podstępnych, miotających strzałkami żaboludów i gromadę śmiercionośnych krwiopijców.
Dwa nowe poziomy i ich potwory są alternatywą dla Promenade of the Condemned/Toxic Sewers i Ramparts/Ossuary/Ancient Sewers, a boss został zaprojektowany tak, by dorównywać The Concierge, więc miejmy nadzieję, że urozmaici to wczesne etapy gry po przejściu podstawowej wersji gry.