Dead Cells: Fatal Falls
Postaraj się nie spaść, biegnąc wzdłuż klifów na wybrzeżu wyspy. Odkrywaj unoszące się w powietrzu kapliczki, infiltruj siedzibę działającego poza prawem tajnego stowarzyszenia i dowiedz się wszystkiego o nowym bossie. To nowa zawartość środkowego etapu gry stworzona dla graczy, którzy szukają alternatywy dla obszarów Stilt Village, Clock Tower, Time Keeper i innych.
— The Fractured Shrines: zapierające dech w piersiach widoki, wrony-kamikadze, węże z włóczniami, nowe sadystyczne pułapki i niekończąca się przepaść, jeśli się poślizgniesz. Czego więcej chcieć?
— The Mausoleum: nowy humanoidalny boss z własną historią, którą chce opowiedzieć, oferując trudną walkę opartą na wzorach i wspaniałą scenerię podczas ostatecznego starcia.
Oprócz nowych obszarów, wrogów i miecza dla zwierzaka będziesz oczywiście potrzebować nowych narzędzi do zabijania, a piękności, które tutaj udostępniliśmy, powinny być diabelnie skuteczne.