Dead Cells: Return to Castlevania
Inspiracją dla rozszerzenia jest powrót do dwuwymiarowych korzeni gry! Efektem tej bezprecedensowej współpracy jest połączenie niezapomnianych postaci i gotyckiego świata Castlevanii z dynamiczną, pełną walki rozgrywką wielokrotnie nagradzanej gry rogue-lite, Dead Cells.
Znikąd pojawia się brama do intrygującego zamku, a chwalebny wojownik o imieniu Richter prosi Cię o pomoc w unieszkodliwieniu czającego się tam straszliwego zła.
Odblokuj 14 kultowych broni, takich jak Zabójca Wampirów, topór do rzucania czy woda święcona. Każdy przedmiot został odpowiednio przystosowany do dynamicznego stylu walki w Dead Cells. Jednocześnie postaraliśmy się zachować jak najwięcej ich oryginalnej tożsamości.
Podczas gry będzie towarzyszyć Ci alternatywna ścieżka dźwiękowa skomponowana z 51 oryginalnych utworów z Castlevanii. Tak, jest ich aż 51!
Co więcej, do ścieżki dźwiękowej nowego DLC trafi 12 najbardziej zapadających w pamięć utworów, takich jak Vampire Killer, Bloody Tears czy Simon Belmont's Theme, które przerobiliśmy w stylu Dead Cells, zachowując klimat Castlevanii.
Richter Belmont i Alucard staną u Twojego boku, by wesprzeć Cię w zgładzeniu Drakuli. Pokażą, jak poruszać się po labiryncie, jakim jest Zamek Pana Ciemności, i wspomogą cię potężnym orężem (czasem dobrowolnie, a czasem nie). Nie możemy jednak zapominać, że wszędzie tam, gdzie panuje dobro, czai się też zło. Miej się na baczności, gdyż potężni przeciwnicy zrobią wszystko, co w ich mocy, by powstrzymać Cię przed dotarciem do sali tronowej.
W miarę odkrywania zamku odblokujesz 20 strojów, które pozwolą Ci ubrać się jak Twoja ulubiona postać. Dostępne będą stroje Alucarda, Richtera Belmonta, Simona Belmonta, Marii Renard, Trevora Belmonta, Syphi Belnades, a nawet samego Drakuli!