Dead Cells: Return to Castlevania
Her şeyin ardındaki ilham kaynağı, 2D aksiyon kökenlerine dönüyor! Bu benzeri görülmemiş ortaklıkta Castlevania'nın unutulmaz karakterleri ve gotik teması, ödüller kazanan roguelite oyunu Dead Cells'in hızlı dövüş mekanikleriyle buluşuyor.
Bir anda, görkemli bir kaleye giden bir yol belirdi. Richter adında etkileyici bir savaşçı, bu kaledeki büyük kötülüğü yenmek için senden yardım istiyor.
Karanlık Lord Drakula'nın farklı türden canavarlarını ve sonunda da bizzat kendisini yok etmek için Vampir Katili, Fırlatma Baltası ve Kutsal Su gibi 14 simgesel silahı aç. Her eşya, orijinal ruhu mümkün olduğunca korunarak Dead Cells'in hızlı tempolu savaşlarına uyarlandı.
Tüm oyun boyunca duyabileceğin 51 orijinal Castlevania müziğinden oluşan alternatif müzik listesine erişebilirsin. Evet 51!
Buna ek olarak bu DLC için Vampir Katili, Kanlı Gözyaşları ve Simon Belmont'un Teması gibi en ünlü 12 şarkıyı, Castlevania hissini koruyarak Dead Cells tarzında yeniden düzenledik.
Richter Belmont ve Alucard, labirenti andıran Drakula'nın Kalesi'nde yön bulmana yardımcı olmak ve sana (bazen isteyerek, bazen istemeden) güçlü silahlar vermek için Drakula'yı alt etme görevin boyunca yanında olacak.Ancak iyiliğin olduğu yerde kötülük de vardır, bu yüzden taht odasına ulaşmanı engellemek için elinden gelen her şeyi yapacak güçlü düşmanlara dikkat et.