Dead Cells: The Queen and the Sea
Ta zawartość do późniejszego etapu rozgrywki zapewnia alternatywy do biomów High Peak Castle, Derelict Distillery i Throne Room.
— Infested Shipwreck: pełzaj przez ciasne korytarze rozpadających się wraków, podczas gdy z cienia polują na Ciebie kipiące, upiorne stworzenia.
— Lighthouse: wdrap się na wysoką wieżę, odpierając nieustające ataki sługusów i uciekając przed żerującymi płomieniami wznoszącymi się z dołu.
— 9 nowych broni, w tym miotany rekin, trójząb i piracki hak (opaski na oko musisz poszukać gdzieś indziej).