Dead Cells: The Queen and the Sea
Infested Shipwreck (Enfekte Enkaz): Yıkık dökük gemi enkazının klostrofobik koridorlarında sürünürken, gölgelerden seni avlayan uğursuz yaratıklara karşı dikkatli ol.
Lighthouse (Deniz Feneri): Bir yandan bu kuleye tırmanırken bir yandan da hizmetkârların amansız saldırılarına karşı koy ve yukarı doğru yükselen tehlikeli alevlerden kaçarak uzaklaş.
Aralarında bir fırlatılabilir köpek balığı, bir üç dişli mızrak ve bir kancadan korsan eli (göz bandı hariç) bulunan 9 yeni silah.