Dead Cells
Play as a failed alchemic experiment and explore the sprawling, ever-changing castle to find out what happened on this gloomy island…!
Dead Cells is a roguevania action platformer that will require you to master frantic 2D combat with a wide variety of weapons and skills against merciless minions and boss.
First available on PC and consoles, the indie hit Dead Cells is now slaying foes on mobile!