Dead Island 2 Character Pack - Cyber Slayer Amy
Slay in style with our premium character packs. Cyber Slayer Amy includes the Neurunner costume for Amy and the Casimir & Julienne weapons.
Fast, sleek, and laser-precise, Amy embodies the transhuman look. Two steps ahead of the curve, her soul radiant with hope, humanity’s future is safe in her hands.