Dead Island 2 Karakter Paketi - Siber Katil Amy
Hızlı, şık ve titiz Amy, transhüman görünümünün vücut bulmuş hâlidir. Diğerlerinin iki adım önünde, umutla parlayan ruhuyla, insanlığın geleceği onun ellerinde güvendedir.