Dead Island 2 Karakter Paketi - Gaelic Queen Dani
Kara kışta, kan ve ateş, dikenli duvarlar ve çarpışan çeliklerin gazabında. Her türlü zorluk ve düşman karşısında, hatta sağanak yağmur altında bir taksi dahi bulamazken bile, daima izindeyiz Kraliçe Dani!
Katillerini, HELL-A Catwalk Collection'dan benzersiz bir kostüm ve silah içeren premium karakter paketlerimizle özelleştir.