Dead Island 2 Karakter Paketi - Gümüş Yıldızlı Jacob
Yardım çığlığı attığında çelik bir tırpanın sesiyle ay ışığının arasından kasılarak yürüyen, kendinden emin bir silüet belirir. Zombinin bedeni kaldırımın üstüne pat diye düşer ve adam kayboluverir! Gizemli "Yalnız Aptal", her kimsen teşekkürler.