Dead Island 2 Karakter Paketi - Steel Horse Carla
Premium karakter paketlerimizle kan dökerken tarzını konuştur. Karakter Paketi - Steel Horse Carla, Pantera Trueno kostümünü ve Van Flensing silahını içerir.