Dead Island 2 - SoLA
Bedel ödemeye ve gerçekliğin kıyılarında partileyen bir karanlıkla savaşmaya hazır mısın? Bu sorunun cevabını Dead Island 2'nin ikinci hikâye genişletmesinde öğren.
Ölümcül bir virüs Vadi'yi etkisi altına aldı ve öteki dünyadan gelen Autophage'in müziği, sakinleri açlıktan gözü dönmüş zombilere dönüştürdü. Gizemli bir uyarı mesajını takip ederek festivale gelen oyuncular, SoLA'nın harabelerini keşfetmeli ve bu dünyaya ait olamayacak tehlikeyi ortadan kaldırmalı.
Los Angeles'ın (veya bizim sevdiğimiz ismiyle HELL-A'nın) kalbinde, yaşayanları zombiye dönüştürmekle tehdit eden ve dünyanın her yerinden duyulma potansiyeline sahip The Beat'in sesini yankılayan ilkel, kana bulanmış bir müzik festivali.
Whipper: Kendinden tiksinen Autophage tarafından deliye döndürülmüş yeni bir apeks tipi düşman. Kendilerini yaralama dürtüleri onları bağırsakları deşilmiş, kâbus gibi bir yaratığa dönüştürdü ve uzaklara sıçrama imkânı tanıdı!
Clotter: İğrenç bir kan yığınına dönüşebilen ve bu haldeyken hasar almayan, sonrasında ile başka bir yerde tekrar biçim alarak savaşmaya devam edebilen yeni bir rahatsız edici apeks zombisi. Kalplerinden tazyikli şekilde leş gibi bir kan atma becerileri bulunuyor.
Ripper: Beyzbol sopası ile daire testerenin ölümcül birleşimi ortaya darbeli bir parçalama makinesi çıkardı.
Sawblade Launcher: Mesafeli bir şekilde kesme ve parçalama için mükemmel bir silah olan ve döner testere bıçakları ateşleyen ağır bir silah.