Dead Island 2 Ultimate Edition
The much-loved zombie saga is back with a unique formula of horror, dark humor and over the top zombie-slaying, spanning an epic pulp adventure.
Dead Island 2 is a thrilling First-Person Action RPG, stylish, vibrant and flooded with zombie infection. Explore iconic, gore-drenched Los Angeles. Meet larger-than-life characters. Slay countless foes in exquisitely bloody detail. And evolve to become the ultimate Zombie Slayer.
The Ultimate Edition includes both epic story expansions plus special weapons and stylish gear to unleash a new level of carnage.