Dead Island 2 Ultimate Edition
Uwielbiana saga o zombie powraca jako wyjątkowa mieszanka horroru, mrocznego humoru i szalonego zabijania zombie w niezwykłej przygodzie w stylu pulp.
Dead Island 2 to stylowa, dynamiczna i pełna zombie porywająca gra RPG akcji z perspektywy pierwszej osoby. Odkryj słynne miejsca w Los Angeles, które teraz spływają krwią. Spotkaj postacie o osobowości, którą przewyższa tylko ich ego. Pokonaj tysiące nieprzyjaciół w niepowtarzalnym, krwawym stylu, aby zostać najlepszym pogromcą zombie.
Wydanie Ultimate Edition zawiera obydwa niesamowite rozszerzenia fabularne oraz specjalne bronie i stylowy sprzęt, dzięki którym zgotujesz wrogom jeszcze większą rzeź.