Dead Island 2 Ultimate Edition
Çok sevilen zombi efsanesi; korku, kara mizah ve aşırılar aşırısı zombi katletme içeriğinden oluşan benzersiz formülü ve görkemli bir pulp macerayla geri döndü.
Dead Island 2; şık, canlı ve zombi enfeksiyonuyla dolu heyecan verici bir Birinci Şahıs Aksiyon Rol Yapma Oyunu. Kana bulanmış Los Angeles'ın meşhur manzaralarını keşfet. Olağanüstü karakterlerle tanış. Sayısız düşmanı muhteşem kanlı şekillerde katlet. Olabilecek en iyi Zombi Katili olmak için evril.
Ultimate Edition'da iki destansı genişletme ve katliamda çığır açman için özel silahlar ve şık teçhizatlar bulunur.