Dead Reset
Trapped in a terrifying death-loop, surgeon Cole Mason is kidnapped and brought to an underwater facility, forced to operate on a patient to extract an evolving parasitic horror. Dead Reset is a blood-soaked interactive horror, where each death brings you closer to the truth.
Master the death-loop to uncover the path to escape. Death is not the end but offers a terrifying new perspective.
Immerse yourself in a blood-soaked, interactive narrative with cinematic scares, bloody practical effects and high-stakes choice-driven gameplay that put you at the heart of a relentless sci-fi horror movie.
Steer Cole on a path of Redemption or Damnation in your fight to survive. There are no easy choices as your morality is tested at every turn and your decisions will result in four wildly different endings.
Playing to an audience? Enable Streamer Mode, which removes time constraints on choices, letting your viewers guide Cole’s fate and delight in his gruesome deaths.
Build trust or fracture alliances; each bond forged or broken influences your road to survival. View the in-game tracker to check your relationship with other characters, if they are still alive.