Dead Rush 2
Przesłanie gry jest proste: zostajesz pozostawiony zupełnie sam sobie przeciwko tłumowi żywych trupów i żeby przetrwać, musisz nacisnąć spust tak mocno, jak to możliwe. Zbadaj teren, znajdź najpotężniejszą broń i zniszcz dziesięć fal zombie, zanim ich ostre zęby dopadną Ciebie!
Oszałamiające technologie silnika Unreal Engine 5 tworzą realistyczne oświetlenie, mgłę i inne efekty wizualne, które pozwolą Ci przenieść się w atmosferę prawdziwej apokalipsy zombie!