USG Ishimura'daki Necromorph istilası başladıktan üç yıl sonra Isaac Clarke, zihni bulanmış ve bilincini kaybetmiş bir şekilde The Sprawl isimli uzay istasyonunda komadan uyandı. Sağlığı iyileşmeye başladığında The Sprawl, gelişmiş zombi-uzaylı hibritlerinin istilasındaydı. Bu açık dünyayı ve devasa yer çekimsiz ortamlarını keşfederek Unitology kültünü ve Necromorph salgınındaki rolünü tüm gerçekliğiyle gün yüzüne çıkarın. Hayatta kalabilecek misiniz yoksa karmaşa sizi de mi ele geçirecek?
Isaac'in karşı karşıya olduğu tehdit, artık tek bir uzay istasyonuyla sınırlı değil. Yer çekimsiz ortamlarda Necromorph'lar ile karşılaşacaksınız. Giysi takviyelerinizi giyin, Unitology Kilisesine saldırın ve Güneş Sisteminde jetle dolaşın.
Sinsi Stalker türünü ve The Pack olarak bilinen tüyler ürpertici, hastalıklı çocukları içeren yeni Necromorph cinsleri sizi bekliyor. Mayın ateş eden Detonator gibi geleneksel silahlardan ve seri ateş eden Rivet Gun gibi silahlandırılmış mühendislik araçlarından oluşan sıra dışı cephaneliğinizi kullanın.
Necromorph istilasının etrafındaki sırları araştırın ve Isaac Clarke’ın kederli geçmişi hakkında daha fazla bilgi edinin. The Sprawl’da hayatta kalan birkaç değerli mürettebatla etkileşim kuran mühendisin yüzünü bir anlık da olsa görebilirsiniz.